Regulamin


REGULAMIN
II CHARYTATYWNEGO BIEGU DOBRYCH MIKOŁAJÓW
04.12.2016


Cel imprezy:
  1. Zbiórka charytatywna środków finansowych na rzecz Stowarzyszenia Przyjaciół Osób z Zespołem Downa w Zielonej Górze na zajęcia rehabilitacyjne na basenie dla dzieci młodzieży będącej pod opieką Stowarzyszenia.
  2. Upowszechnianie sportu i rekreacji wśród mieszkańców Zielonej Góry i okolic.
  3. Popularyzacja biegania jako jednej z form aktywnego wypoczynku.
  4. Promocja terenów leśnych w granicach miasta Zielona Góra.
  5. Propagowanie zdrowego stylu życia.
  6. Promocja wspólnych działań na rzecz lokalnej społeczności.
Organizator:
  1. Stowarzyszenie Zielona Góro Zacznij Biegać
  2. Stowarzyszenia “MY Zielonogórzanie”,
  3. Grupa Inicjatywy Lokalnej Jędrzychów
  4. Stowarzyszenie Przyjaciół Osób z Zespołem Downa w Zielonej Górze
Patronat:
Impreza została objęta jest patronatem:
  • sportowa.zgora.pl
Data i miejsce:
  1. Bieg odbędzie się 4 grudnia 2016 roku (niedziela) w Zielonej Górze.
  2. Bieg zostanie przeprowadzony na dystansie 10 km
  3. Start przewidziany jest o godzinie 12.00
  4. Trasa biegu prowadzić będzie przez teren Dzikiej Ochli oraz  leśne ścieżki Nadleśnictwa Przytok.
  5. Limit czasowy na pokonanie trasy to 100 minut.
  6. Przekroczenie limitu czasu skutkuje zakończeniem biegu, a jego ewentualna kontynuacja odbywa się tylko i wyłącznie na własne ryzyko uczestnika.
  7. W ramach biegu zostanie przeprowadzony dziecięcy Bieg Małego Mikołaja na dystansie około 1 km, którego start przewidziany jest na godzinę 11.00.

Zgłoszenia i opłaty:
  1. Uczestnik Biegu  najpóźniej  w dniu zawodów musi mieć ukończone 16 lat.
  2. Każdy zawodnik bierze udział w biegu wyłącznie na własną odpowiedzialność, co potwierdza własnoręcznym podpisem na oświadczeniu o zdolności do udziału w biegu.
  3. Zawodnicy niepełnoletni muszą posiadać zgodę opiekunów prawnych na udział w biegu – zgody do wypełnienia przed biegiem w Biurze Zawodów.
  4. Zgłoszenia do dziecięcego Biegu Małego Mikołaja przyjmowane będą za pośrednictwem portalu www.pulasrsport.pl. Gwarantuje się przyjęcie 100 uczestników biegu dziecięcego.
  5. Zgłoszenia do Biegu Dobrych Mikołajów  przyjmowane będą wyłącznie elektronicznie od dnia 25.10.2016 do 28.11.2016 roku włącznie, poprzez rejestrację na stronie internetowej www.pulsarsport.pl
  6. Limit uczestników Biegu Dobrych Mikołajów to 300 osób.
  7. Organizator biegu pobiera opłatę startową w wysokości:
  • za bieg główny 35 zł płatną na konto bankowe:
53 1090 1535 0000 0001 3136 2101
Stowarzyszenie Zielona Góro zacznij Biegać
ul. Armii Ludowej 4
65-245 Zielona Góra
w tytule: opłata startowa Bieg Dobrych Mikołajów imię i nazwisko
  • za bieg dziecięcy 10 zł, płatne na konto
53 1090 1535 0000 0001 3136 2101
Stowarzyszenie Zielona Góro zacznij Biegać
ul. Armii Ludowej 4
65-245 Zielona Góra
w tytule: opłata startowa Bieg Małych Mikołajów imię i nazwisko

OSTATECZNY TERMIN WPŁATY TO 28 listopada 2016
Pakiety startowe i biuro zawodów

  1. Organizator zapewnia pakiet startowy w skład którego wchodzi:
  • numer startowy
  • agrafki
  • czapka mikołaja
  1. Pakiety startowe wydawane będą w biurze zawodów:
  • w dniu 03.12.2016 od godziny 10.00 do godziny 15.00, po podpisaniu przez uczestnika oświadczenia,
  • w dniu zawodów 04.12. 2016 od godziny 9.00 do 10.45, po podpisaniu przez uczestnika oświadczenia.
  1. Biuro zawodów będzie znajdowało się:
  • w dniu 03.12.2016 w miejscu wskazanym przez Organizatora,
  • w dniu zwodów w strefie START/META.
  1. Pobranie numeru startowego i podpisanie oświadczenia, jest równoznaczne z akceptacją regulaminu biegu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku uczestnika dla potrzeb organizatora.

Rozstrzygnięcie biegu i nagrody:
  1. Wygrywa uczestnik, który pierwszy dotrze do linii mety i przekroczy ją.
  2. Nagrody przyznawane będą w dwóch kategoriach: open kobiet i  open mężczyzn
  3. Nie przewidziano nagród dla poszczególnych kategorii wiekowych.
  4. Wszyscy uczestnicy obu biegów otrzymają pamiątkowe medale.
  5. Wszyscy uczestnicy obu biegów mają zagwarantowaną wodę i poczęstunek po zakończeniu zawodów.
Program zawodów:
9.00 – 10.40 - wydawanie pakietów startowych  Biegu Małego Mikołaja
9.00 - 11.20 - wydawanie pakietów startowych Biegu Dobrych Mikołajów
10.50 - rozgrzewka dla uczestników Biegu Małego Mikołaja
11.00 - start biegu dziecięcego
11.20 -11.35 – rozdanie nagród uczestnikom biegu dziecięcego
11.45 - rozgrzewka dla uczestników Biegu Dobrych Mikołajów
12.00 – start Charytatywnego Biegu Dobrych Mikołajów
13.15 – dekoracja zwycięzców Charytatywnego Biegu Dobrych Mikołajów
14.30 – zakończenie zawodów
Finansowanie:
  1. Koszty związane z przeprowadzeniem zawodów pokrywa organizator – Stowarzyszenie Zielona Góro Zacznij Biegać przy współfinansowaniu Urzędu Miasta Zielona Góra
  2. Zawodnicy przyjeżdżają na koszt własny.

Postanowienia końcowe:
  1. Organizator zapewnia pomiar czasu.
  2. Organizator zapewnia wspólną rozgrzewkę przed dziecięcym Biegiem Małego Mikołaja i Biegiem Dobrych Mikołajów.
  3. Uczestnicy biegu nie są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.
  4. Organizator zapewnia opiekę lekarską.
  5. Uczestników biegu obowiązuje strój oraz obuwie sportowe w czasie biegu.
  6. Biegi odbędą się bez względu na pogodę.
  7. Organizator nie odpowiada za przedmioty pozostawione bez zabezpieczenia lub skradzione w czasie imprezy.
  8. W trakcie imprezy będzie prowadzona zbiórka publiczna.
  9. W trakcie imprezy będzie można korzystać z oferty podmiotów wystawiających się w strefie START/META.
  10. Prawo interpretacji niniejszego regulaminu przysługuje organizatorowi.
  11. Szczegółowe informacje udzielane są pod adresem biegmikolajkowy@zgzb.pl